maandag 22 juli 2013

Je eerste huis kopen? Kom naar de Startersavond bij Hoekstra & van Eck in Almere


v.l.n.r. Jeroen Gerbrands, Daniëlle
Edens, Frank Rohlog en Annette Bakelaar
De Starterslening in Almere is weer beschikbaar! Kun jij hier gebruik van maken? Je weet het na je bezoek aan de Startersavond in Almere op 1 augustus 2013.

Een Starterslening betekent een voordelige hypotheek en een aanvullende renteloze lening. Dit kan je een besparing opleveren tot wel € 300,-p/m op je maandlasten met de toch al laagste hypotheekrente in 7 jaar. Je koopt nu je eigen woning al vanaf € 461,00 per maand!


Op de Startersavond laten we zien welke mogelijkheden er nu zijn om een huis te kopen. Maak je als starter gebruik van deze mogelijkheden, dan zal je zien dat je heel snel een huis vindt welke je verwachting overtreft. Ben je een starter op de woningmarkt? Kom dan naar de Startersavond en benut:

  • De vele aantrekkelijke regelingen zoals de Starterslening, de Nationale Hypotheek Garantie of de Schenkingswet.
  • De onderhandelingsruimte over de prijs door het ruime aanbod aan woningen.
  • De historisch lage hypotheekrente.
Neem je salarisstook en werkgeversverklaring mee naar onze startersavond op 1 augustus. Hiermee kunnen we vaststellen of je recht hebt op de lening en tot welk bedrag je een hypotheek kunt krijgen. Zo kun jij gericht op zoek naar een nieuwe woning!
 
De Startersavond
1 augustus 2013
Tussen 19.00 uur en 21.00 uur welkom
Hoekstra & van Eck
Koppeldreef 3 in Almere

@hvealmere
almere@hoekstraenvaneck.nl
 
Aanmelden? Graag
Kosten? Nee
Wat neem je mee? Je salarisstrook en
werkgeversverklaring

Kijk voor meer informatie op onze website

2 opmerkingen:

  1. VRIJHEID TOT FINANCIËLE SUCCES E-mail: fundingcapitalplc@gmail.com

    Ik wil dit op de hoogte brengen van het publiek over hoe ik het financieringscircuitlening PLC ontmoette nadat ik mijn baan verliep en door mijn bank en andere financiële instelling geweigerd werd door mijn credit score. Ik kon mijn kinderkosten niet betalen. Ik was achter op de rekeningen, op het punt om uit het huis gegooid te worden wegens mijn onvermogen om mijn huur te betalen. Het was in deze periode mijn kinderen werden door pleegzorg genomen. Toen ik ergens op zoek was naar fondsen, waar ik 3,670 dollar kwijt dat ik van vrienden had geleend die ik door twee bedrijven kreeg. Totdat ik door een zeer goede vriend naar Funding Circle Plc was verwezen, dus als je een lening nodig heeft, adviseer je deze Godsent-lener via Email: fundingcapitalplc@gmail.com en wees vrij van scam 'Jennie Cortez op naam van Verenigde staat


    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen